HSB Fastighetsförvaltning ansvarar för den tekniska förvaltningen i föreningen. Nedan finner du information om vart du vänder dig om du vill göra en reklamation eller anmäla ett fel i din lägenhet.
Rutiner för felanmälan:
Felanmälan mailas till styrelsen . Tillse att få med erat namn, telefonnummer, lägenhetsnummer och en tydlig beskrivning samt bild på felet.
Vid AKUTA fel, så som vattenläckage, problem med el eller värme, utanför ordinarie arbetstid samt helger kontaktas HSB fastighetsjour på 077–1101030
Vid akuta fel gällande dina vitvaror kontaktar du Carlssons/ELON vitvaror på
Ta ett kort på serieskylten på vitvaran och mejla detta tillsammans med kontaktuppgifter och adress.
Beskriv i korthet problemet med vitvaran.
Internet, TV & Telefoni
Felanmälan sker direkt till Telia
Se Driftinformation för pågående nätverk
Insekter/skadedjur
Anticimex Tel. 0752-451000
Mån-Fre 07.00-18.00
Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring
Vid frågor gällande felanmälan/reklamationer eller om ditt boende i övrigt. Kontakta nedan eftermarknadsansvarig
Tobias Nord, eftermarknadsansvarig